Umów wizytę
Zasady rejestracji pacjentów do lekarza POZ
Nasza przychodnia jest czynna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00. Wyjątkiem są dni ustawowo wolne od pracy.
Na wizytę do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ HIPOTECZNA Praktyka Lekarza Rodzinnego pacjenci mogą zapisać się:
Adres placówki
Osobiście lub za pośrednictwem osoby trzeciej, w siedzibie przychodni, przy ul. Hipoteczna 4 w Lublinie (1. piętro)
Telefon
Telefonicznie, pod numerem
Prosimy o zgłaszanie wizyt domowych do godz. 12.00 – konieczne uzgodnienie terminu wizyty z lekarzem.
Aby stać się naszym Pacjentem należy podpisać deklarację wyboru lekarza rodzinnego w naszej przychodni.
Deklaracje możecie Państwo złożyć:
Bezpośrednio w rejestracji przychodni
Należy przynieść wypełnioną i podpisaną deklarację
lub wypełnić druk w rejestracji.
Poprzez Internetowe Konto Pacjenta
Zaloguj się tutaj:
Internetowe Konto Pacjenta
Do pobrania:
Ważne informacje
W przypadku Pacjentów, którzy dokonali wyboru lekarza rodzinnego w naszej placówce PIERWSZA wizyta obowiązkowo odbywa się w formie BEZPOŚREDNIEJ WIZYTY W PRZYCHODNI. Pacjent na pierwszą wizytę u lekarza rodzinnego powinien zgłosić się z:
- ważnym dokumentem tożsamości – dowód osobisty, paszport/karta pobytu;
- w przypadku braku posiadania numeru pesel konieczny jest dokument potwierdzający ważne ubezpieczenie zdrowotne;
W przypadku dzieci należy dostarczyć:
- kartę wypisu dziecka ze szpitala – dotyczy nowo urodzonych dzieci.
- książeczkę zdrowia dziecka
- w przypadku dzieci urodzonych poza granicami Polski: kartę szczepień (karta szczepień musi być przetłumaczona na j. polski).
Pierwsza wizyta w naszej placówce zawsze odbywa się w kontakcie bezpośrednim z lekarzem w przychodni. Kolejne wizyty, w zależności od Państwa potrzeb, mogą być realizowane w postaci wizyt bezpośrednich, teleporad lub wizyt domowych.
Ważne! Decyzję o konieczności zlecania badań diagnostycznych lekarz podejmuje na podstawie wskazań medycznych, a nie na żądanie pacjenta.
Badania są wykonywane w laboratorium lub pracowni, z którymi placówka nasza przychodnia ma podpisaną umowę, to jest:
- Laboratorium LUXMED - badania diagnostyczne i laboratoryjne
- Laboratorium ALAB - badania diagnostyczne i laboratoryjne
- Luxmed - diagnostyka RTG i USG
- Przychodnia Specjalistyczna Hipoteczna 4 w Lublinie - diagnostyka RTG i USG
Zakres i zasady badań zlecanych przez lekarza POZ znajdziesz na stronie https://pacjent.gov.pl/artykul/jakie-badania-moze-zlecic-lekarz-poz
Przychodnia udziela świadczeń na rzecz nieubezpieczonych zgodnie z cennikiem. Informacje o cenach poszczególnych świadczeń można uzyskać w rejestracji.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Personelu wprowadzono następujące zasady:
- zalecamy, aby pacjenci z infekcjami zakładali maseczkę zakrywającą usta i nos;
- należy postępować zgodnie z poleceniami personelu przychodni;
- do przychodni nie można wprowadzać rowerów, hulajnóg, wjeżdżać na rolkach, deskorolkach itp.;
- do przychodni nie można wprowadzać zwierząt, z wyjątkiem psa asystującego osobie niepełnosprawnej;
- na terenie przychodni nie można palić papierosów, spożywać alkoholu, ani konsumować jedzenia;
- do przychodni nie można wnosić przedmiotów niebezpiecznych;
- zakazane są zachowania agresywne w stosunku do Personelu i innych Pacjentów, w tym agresja słowna.
PAMIĘTAJ! W przychodni przebywają dzieci i osoby starsze.
Przychodnia nie posiada wydzielonych miejsc parkingowych dla Pacjentów. Przychodnia znajduje się w budynku w centrum Lublina, dostępne są parkingi publiczne oraz komunikacja miejska.
NZOZ Hipoteczna Praktyka Lekarza Rodzinnego znajduje się w budynku przy ul. Hipoteczna 4 w centrum Lublina. Można do niej dojechać komunikacją publiczną (najbliższy przystanek komunikacji miejskiej jest oddalony o ok. 100 m). W pobliżu wejścia do budynku zlokalizowane są 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych (parking publiczny).
Przychodnia NZOZ Hipoteczna Praktyka Lekarza Rodzinnego zlokalizowana jest na 1 kondygnacji budynku. Dostęp dla osób niepełnosprawnych jest zapewniony przez windę znajdującą się wewnątrz budynku.
Przychodnia posiada dostępną dla pacjentów toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W przychodni nie ma pętli indukcyjnej oraz oznaczeń w alfabecie Braille’a. Nie ma również dostępu do tłumacza polskiego języka migowego. Zapewniony jest natomiast wstęp do przychodni osobie korzystającej z psa asystującego.
Informacja wizualna o drogach ewakuacyjnych jest czytelna.
W przypadku zgłoszenia telefonicznego personel przychodni udziela pomocy osobom niepełnosprawnym w dostępie do przychodni.