• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

język migowy

Umów wizytę

Zasady rejestracji pacjentów do lekarza POZ

Nasza przychodnia jest czynna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00. Wyjątkiem są dni ustawowo wolne od pracy.

Na wizytę do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w NZOZ HIPOTECZNA Praktyka Lekarza Rodzinnego pacjenci mogą zapisać się:

Adres placówki

Osobiście lub za pośrednictwem osoby trzeciej, w siedzibie przychodni, przy ul. Hipoteczna 4 w Lublinie (1. piętro)

Telefon

Telefonicznie, pod numerem

81 5322418

Umów wizytę online

Poprzez rejestrację online

Prosimy o zgłaszanie wizyt domowych do godz. 12.00 – konieczne uzgodnienie terminu wizyty z lekarzem.

Aby stać się naszym Pacjentem należy podpisać deklarację wyboru lekarza rodzinnego w naszej przychodni.

Deklaracje możecie Państwo złożyć:

Bezpośrednio w rejestracji przychodni

Należy przynieść wypełnioną i podpisaną deklarację
lub wypełnić druk w rejestracji.

Poprzez Internetowe Konto Pacjenta

Zaloguj się tutaj:
Internetowe Konto Pacjenta

Do pobrania:

Ważne informacje

Czy mogę umówić termin i wypełnić deklaracje bezpośrednio przed wizytą?
Możecie Państwo osobiście lub telefonicznie umówić termin pierwszej wizyty u lekarza i bezpośrednio przez wizytą dokonać formalności związanych ze złożeniem deklaracji. W takiej sytuacji zapraszamy do rejestracji 20 minut przed terminem wizyty w celu uzupełnienia dokumentacji.
Pierwsza wizyta u lekarza POZ - wymagane dokumenty

W przypadku Pacjentów, którzy dokonali wyboru lekarza rodzinnego w naszej placówce PIERWSZA wizyta obowiązkowo odbywa się w formie BEZPOŚREDNIEJ WIZYTY W PRZYCHODNI. Pacjent na pierwszą wizytę u lekarza rodzinnego powinien zgłosić się z:

  • ważnym dokumentem tożsamości – dowód osobisty, paszport/karta pobytu;
  • w przypadku braku posiadania numeru pesel konieczny jest dokument potwierdzający ważne ubezpieczenie zdrowotne;

W przypadku dzieci należy dostarczyć:

  • kartę wypisu dziecka ze szpitala – dotyczy nowo urodzonych dzieci.
  • książeczkę zdrowia dziecka
  • w przypadku dzieci urodzonych poza granicami Polski: kartę szczepień (karta szczepień musi być przetłumaczona na j. polski).
W jakiej formie realizowane są wizyty w POZ?

Pierwsza wizyta w naszej placówce zawsze odbywa się w kontakcie bezpośrednim z lekarzem w przychodni. Kolejne wizyty, w zależności od Państwa potrzeb, mogą być realizowane w postaci wizyt bezpośrednich, teleporad lub wizyt domowych.

Jakie badania może zlecić lekarz POZ?

Ważne! Decyzję o konieczności zlecania badań diagnostycznych lekarz podejmuje na podstawie wskazań medycznych, a nie na żądanie pacjenta.

Badania są wykonywane w laboratorium lub pracowni, z którymi placówka nasza przychodnia ma podpisaną umowę, to jest:

  • Laboratorium LUXMED - badania diagnostyczne i laboratoryjne
  • Laboratorium ALAB - badania diagnostyczne i laboratoryjne
  • Luxmed - diagnostyka RTG i USG
  • Przychodnia Specjalistyczna Hipoteczna 4 w Lublinie - diagnostyka RTG i USG

Zakres i zasady badań zlecanych przez lekarza POZ znajdziesz na stronie https://pacjent.gov.pl/artykul/jakie-badania-moze-zlecic-lekarz-poz

Jestem nieubezpieczony - co w tej sytuacji?

Przychodnia udziela świadczeń na rzecz nieubezpieczonych zgodnie z cennikiem. Informacje o cenach poszczególnych świadczeń można uzyskać w rejestracji.

Zasady obowiązujące pacjentów w przychodni:

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Personelu wprowadzono następujące zasady:

  • zalecamy, aby pacjenci z infekcjami zakładali maseczkę zakrywającą usta i nos;
  • należy postępować zgodnie z poleceniami personelu przychodni;
  • do przychodni nie można wprowadzać rowerów, hulajnóg, wjeżdżać na rolkach, deskorolkach itp.;
  • do przychodni nie można wprowadzać zwierząt, z wyjątkiem psa asystującego osobie niepełnosprawnej;
  • na terenie przychodni nie można palić papierosów, spożywać alkoholu, ani konsumować jedzenia;
  • do przychodni nie można wnosić przedmiotów niebezpiecznych;
  • zakazane są zachowania agresywne w stosunku do Personelu i innych Pacjentów, w tym agresja słowna.

PAMIĘTAJ! W przychodni przebywają dzieci i osoby starsze.

Czy w przychodni jest parking dla pacjentów?

Przychodnia nie posiada wydzielonych miejsc parkingowych dla Pacjentów. Przychodnia znajduje się w budynku w centrum Lublina, dostępne są parkingi publiczne oraz komunikacja miejska.

Czy przychodnia jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami?

NZOZ Hipoteczna Praktyka Lekarza Rodzinnego znajduje się w budynku przy ul. Hipoteczna 4 w centrum Lublina. Można do niej dojechać komunikacją publiczną (najbliższy przystanek komunikacji miejskiej jest oddalony o ok. 100 m). W pobliżu wejścia do budynku zlokalizowane są 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych (parking publiczny).

Przychodnia NZOZ Hipoteczna Praktyka Lekarza Rodzinnego zlokalizowana jest na 1 kondygnacji budynku. Dostęp dla osób niepełnosprawnych jest zapewniony przez windę znajdującą się wewnątrz budynku.

Przychodnia posiada dostępną dla pacjentów toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W przychodni nie ma pętli indukcyjnej oraz oznaczeń w alfabecie Braille’a. Nie ma również dostępu do tłumacza polskiego języka migowego. Zapewniony jest natomiast wstęp do przychodni osobie korzystającej z psa asystującego.

Informacja wizualna o drogach ewakuacyjnych jest czytelna.

W przypadku zgłoszenia telefonicznego personel przychodni udziela pomocy osobom niepełnosprawnym w dostępie do przychodni.